Sales Improvement

“Waarom ben je verkoper geworden?”
“Wat is de missie van je bedrijf en hoe sluit deze aan op je persoonlijke missie?”

Als salesprofessional heb je deze vragen allang voor jezelf beantwoord, toch?
Je hebt immers gekozen voor het salesvak omdat daar je passie ligt, waarin jij jezelf continu kunt verbeteren om zodoende het maximale uit elk klantcontact te halen.

De klant verleiden om bij jou te kopen gaat echter allang niet meer alleen over spec’s of de laagste prijs. Ook aan de inkoopkant vindt een professionalisering plaats en inkoop is niet meer alleen “de goedkoopste aanbieder krijgt de opdracht”. Daarom is verkopen ook geen trucje wat je even leert. En in continue veranderende omstandigheden aan verkoop én inkoopkant ben je als professional dan ook nooit uitgeleerd.

Klanten zijn beter geïnformeerd dan ooit maar keuzes worden nog steeds voor een heel groot deel vanuit de onderbuik gemaakt. “Het voelt goed”. Waarom kiezen klanten dan voor jou? Klanten kiezen omdat ze geloven in wat jij / jouw bedrijf gelooft. Het waarom!

Het wát je verkoopt zorgt voor een noodzakelijk resultaat, het waarom je verkoopt moet zorgen voor een passende ervaring. Opgeteld leiden deze 2 tot een, voor de klant, gewenst resultaat. Pas dan heb je succes zoals de klant dat ervaart en voelt het goed.
In deze training komen dan ook niet alleen jouw eigen kwaliteiten, maar ook het verkoopproces, je producten en je eigen organisatie aan bod.

We hebben de training opgedeeld in de volgende onderdelen:

  • Sales vaardigheden
  • Content
  • Processen
  • Tools
  • Organisatie

En we kiezen voor natuurlijk voor een hele praktische “nieuwe leren”aanpak:

  • Pre assessment(s)
  • Online learning
  • Incompany bijeenkomsten
  • Praktijkopdrachten
  • DISC-spel
  • Online coaching
  • Bewustzijnsoefeningen
  • Progress tests
  • Rollenspelen

Wilt u meer informatie over onze unieke manier van trainen & coachen, neem dan gerust contact met ons op!